ilkogretimvideo.com Videolarını izleyemiyorsanız tıklayınız.
2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Online Matematik Derslerimiz başlıyor. Kayıt için 0507 215 26 58

4. SINIF | Konu Anlatımları Kategorisi / Ondalık Kesirler videosu

İbrahim HOCA'dan Evinizin Konforunda 3., 4. , 5. , 6., 7. ve 8. Sınıflara Matematikten Canlı Dersler.

Gerekli Tek Şey e-mail Adresin, Adın ve Soyadın

Haftada 4, Ayda 16 Saat Sadece 120 TL( Ödemeler Aylık Olarak Havale İle Yapılır. )

Kayıt ve Ders Zamanları İçin Ayrıntılı Bilgi: 0507 215 26 58

EVİNİZDEKİ ÖĞRETMEN

Konu anlatım videolarımız sitemizden kaldırılmıştır.


Konu anlatımı ve diğer tüm videolarımıza 4. SINIF DVD'sini satın alarak ulaşabilirsiniz.


Hemen Satın Almak için TIKLAYINIZ.

4. sınıf dvd sini satın almak için tıklayınız.
6652 kişi izledi.

4. sınıf matematik dersi ondalık sayılar videolu ders anlatımı

Ondalık Kesirler

MİSAFİR OLARAK YORUM YAZ

Ilkogretimvideo.com üye olarak yorum yazmak için üye girişi yapınız eğer henüz üye değilseniz şimdi üye olmak için tıklayınız.

YORUMLAR Toplam 19 yorum bulunmaktadır.

misafir

17/03/2014, 19:06:35
0 Olumlu, 0 Olumsuz
çok güzel

aysima2013

17/04/2013, 14:39:53
0 Olumlu, 0 Olumsuz
ço ço ço ço çok güzel bi site yani süper

misafir

28/03/2013, 16:12:23
2 Olumlu, 0 Olumsuz
What ?

misafir

12/03/2013, 18:51:58
2 Olumlu, 1 Olumsuz
mnmö.ç.ç.ç..ç.ç.

mertxxx123

07/03/2013, 20:06:11
4 Olumlu, 0 Olumsuz
asdsadssdasd çok güzel bi site

mertxxx123

07/03/2013, 20:05:28
2 Olumlu, 2 Olumsuz
arkadaşlar hilem var tüm video açıp çıkın

misafir

03/03/2013, 13:24:54
4 Olumlu, 0 Olumsuz
bence çok güzel

misafir

31/01/2013, 16:50:21
3 Olumlu, 0 Olumsuz
harika

gülpembe

30/08/2012, 10:15:41
1 Olumlu, 1 Olumsuz
süper

alikaandinc332002

07/05/2012, 11:29:15
2 Olumlu, 0 Olumsuz
vay be süper

elif-2002

23/04/2012, 20:37:36
3 Olumlu, 0 Olumsuz
çok güzel teşekkürler

misafir

20/03/2012, 19:53:38
4 Olumlu, 0 Olumsuz
o yehhhhh

misafir

18/03/2012, 23:39:04
4 Olumlu, 0 Olumsuz
yaaa

REVAHA

18/03/2012, 14:16:28
5 Olumlu, 0 Olumsuz
çok güzel

BuzKurt060

16/03/2012, 11:39:04
6 Olumlu, 0 Olumsuz
şu anda ondalık kesirleri görüyordum burdanda takip ederek çok güzel anladım...

misafir

12/03/2012, 19:32:37
4 Olumlu, 1 Olumsuz
,işüğpğ

misafir

29/02/2012, 11:06:16
4 Olumlu, 1 Olumsuz
çok güzel anlatışlar konuları

öznur2002

28/02/2012, 14:18:33
5 Olumlu, 0 Olumsuz
çok güzel anlatıyo teşekkür ederim

misafir

19/02/2012, 17:42:53
2 Olumlu, 2 Olumsuz
of olmuyor